Turbo

Glæd en du kender med en boggave!

Køb en eller flere bøger i serien i dag via vores samarbejdspartner

 

                           orangecdon                    

Turbo er en læselet serie for de 7-11 årige, skrevet af Ulf Sindt. Bøgerne er en blanding af let gys og humor og udgives af forlaget Carlsen. Køb dem gennem vores samarbejdspartnere via linket øverst og nederst på siden.

 

Bøger i serien:

Turbo og skræknatten

Det er mig, der er Turbo. Det bliver jeg kaldt, fordi jeg løber så hurtigt. I virkeligheden hedder jeg Bo. En aften legede Ole og Simon og jeg i skolegården. Kælderdøren stod på klem. Hvad mon der var dernede? Vi kunne ikke lade være med at snige os derned. Men det skulle vi ikke have gjort ...

 

turbo skræknatten

 

Turbo og hemmeligheden

Det er mig, der er Turbo. Det bliver jeg kaldt, fordi jeg løber så hurtigt. I virkeligheden hedder jeg Bo. En dag, da Ole og Simon og jeg var ude at lege, fandt vi noget blødt og loddent og pjusket. Vi besluttede, at det skulle være vores hemmelighed ...

 

Turbo i knibe

Det er mig, der er Turbo. Det bliver jeg kaldt, fordi jeg løber så hurtigt. I virkeligheden hedder jeg Bo. I min klasse er der kommet en ny dreng, der hedder Ole. En dag var Simon og jeg hjemme hos ham efter skole. Og så kom vi til at gøre noget rigtig, rigtig dumt ...

 

turbo i knibe

 

Turbo og den enarmede tyveknægt

Det er mig, der er Turbo. Det bliver jeg kaldt, fordi jeg løber så hurtigt. I virkeligheden hedder jeg Bo. Sidste sommer var vi i sommerhus. Vi fiskede og var ude at bade. Og så legede vi enarmet tyveknægt ...

 

Turbo og spøgelseshuset

Det er mig, der er Turbo. Det bliver jeg kaldt, fordi jeg løber så hurtigt. I virkeligheden hedder jeg Bo. En dag kom jeg til at vædde med mine klassekammerater, om jeg turde gå ind i et tomt spøgelseshus. Klokken tolv om natten ...

 

turbo spøgelseshuset

 

Glæd en du kender med en boggave!

Køb en eller flere bøger i serien i dag via vores samarbejdspartner

 

                             orangecdon                    

Menu

Seneste Opdateret

Vaiana   Vaiana er en ny animationsfilm fra Disney. Filmen får dansk biografpremiere...
818
Skønheden og udyret er oprindeligt et gammelt fransk folke-eventyr, men blev udødeliggjort af...
3139
Er du til dejligt skøre børnebøger, som kan læses på under en time? Så er serien Kaptajn...
2169
Find Dory er en animationsfilm fra Disney Pixar. Filmen har dansk biografpremiere den 25....
1000
Aben, Peter Pedal, er hovedpersonen i en serie børnebøger skrevet af parret H. A. og...
2965

Antal Besøgende

1812524